Sunday 7 August 2011

ladies

halu!!sebelum memule kan cite kali ini...aku ingin mengucap kan selamat berpuase kpd semue yg berpuase..hoho.ok utk pengetahuan anda tahon ne aku ade azam sendiri..aku pnye azam adelah nk jd ladies hahha..yela sebelom ne kan aku di besarkan dgn t-shirt,seluar jeans dan lain2.x la,aku ade la bju pompuan sprt bju kurung pas tu bju lengan panjang..tp utk tahon ne aku nk lebih sikit keladiesan aku tu...mcm aku nk try pki skirt labuh ke..pastu pki rantai ke..pki kasot tgi ke hape ke...aa...lebih kurang mcm tu la..tp yg sedih nye aku ne,kakak2 aden pn x ladies, mcm mane aku nk jd  ladies ne aku tgk dorg pn pki selua je...ahaha aku bukan ape aku nk la kelainan dlm diri aku sendiri hoho..mcm ayt org tue pulak..pas tu ari tu,antare langkah aku utk jd ladies  ialah aku beli rantai!haha 2 pulak tu aku beli yela sbb murah je..aku x kaye pn nk bli mhal2 haha..utk kali ne pny raye aku dh rancang dh nk bli kasut tgi...aku nk bli wedges haha comel x aku ..ok la aku pn dh mls nk taip bye~~~
aww!!seksi x kasut ne
TAMAT

No comments:

Post a Comment