Thursday 30 June 2011

resalt pekse.

tadi kat skola ambik report card..seperti tahun2 kebiasaan nye..aku pny report card ayah yg ambik...tapi yang lain nye ialah..kali ne pulak ayah dtg lambat gilerrr....aku dh mcm mati laki je tgu x smpi2..mane  x nye...aku dtg la skola mcm biase...kol 7 lebih mcm tu la kan..yela mengikut peraturan sekolah pas tu aku pn rase mcm nk berak...eh sebelum tu aku ade rekod perbualan antare aku n ayah...sebelom turun kete..
                    aku:ayah ambik pukol bape karang??
                  ayah:kol 12 setengah...(dgn muke selambe bapak eden berkate)
                    aku:uh!!12..lambatnye..(yakin ayah akan dtg awal sbb ingat kan die memain je)dh teberangan dh balik nk tido
*sebelom turun kate*
      aku:dtg awal tau!!!!  ayah:..................
bile sampai skola...rmi jgk la mak ayah dtg skola...tlg ambikkan repot card anak die..memule tu aku tgk jam dh kol 8..aku wat biase je la..sbb rmi lg kawan aku yg x di ambil lg die pny resalt..pas tu 8 setengah..orang dh makin berkurangan...aku masih buat..biase je sbb geng aku ade lagi...meh aku cpt kan cite...bile dh kol 10..tgk aku sorg2...ngan 2,3 org yg mak ayah die x ambik...sedih uh...rase mcm disisih kan je...hahha..pas tu dlm ko 11.10...cikgu soh call ayah sbb die pn nk makn...pas 2 aku pn gi la..call..begine perbualan kau n ayah
                     aku:ayah...kat ne...
                   ayah:kat umah la..baru bangun tido
                     aku;.......la...tinggal adik sorang je...dtg la cepat..
                    ayah:yela...jap ayah nk mkan dulu...
                      aku;..........ok bye..
dalam kol 11 setengah...ayah pn dtg..aku pn gembire...pas tu aku gi la panggil cikgu..pas tu nasib baik ade bapak sape tah dtg...cikgu layan la die dulu...pas 2 time2 tu jgk la...ayah nk berak!!!aku time..tu mcm nk pengsan je...hahhaha..mane x  nye..siap naik2 bulu rome nk berak...aku pn soh la ayah gi tandas...pas ayah melepas kan semue hajat die...die pn jumpe la cikgu...ade la bebrape potong ayat yg aku ingat cikgu ckp...antare nye...
       cikgu:oh nadzirah ne aktif orangnye..
riaksi aku time tu..hahhahahhahaha...gelak mcm nk mati dlm hati..hahah...panjang jgk la perbualan die..pas dh habis..balik..balik je kat umah..bace surat kabar..pas tu makan..,tuka baju,tido!!!!!pas tido..bangon..sembahyang..,besih kan pasir kucing,..layan blog~~~

No comments:

Post a Comment