Friday 1 July 2011

melebatkan kening&melentikan bulu mata

uhuk2..maaf ye aku demam..ok sekarang ne aku bukan nye nk cite psl demam ke hape..today eceh poyo pulak nk jd org putih..hak3...ok..kembali kpd tajuk utama aku hari ini..sejak beberape hari yg lalu aku sdg menggmal kan..petue org dolu2..huhu..aku menggune kan..lidah buaye..utk melentikkan dan melebatkan kening..hoho poyo x tau la menjadi ke x...aku ne main try je..sbb kwn aku yg bg tau..klu tetibe jumpe aku kening aku mcm shin chan..atau bulu mate lentik mcm angelina jolie..maksod nye itu merupekan penangan lidah buaye la..hak3...oh lupe pulak..care penggunaan die sng je..ambik lendir yg ade dlm batang lidah buaye tu pas tu korg tonyoh je kat kening korg yg x berape nk tebal tu..pas tu letak pulak kat bulu mate..senang kan..pastu amalkan setiap hari..lebih afdal klu pki time nk tdo..selain itu lidah buaye ne bnyk kebaikan antarenye ialah..ewah..mcm jwb ketas bm pulak...boleh menurunkan tekanan drh tinggi.merawat luke @ meleco.pas tu apetah..x ingat ..

No comments:

Post a Comment