Monday 11 July 2011

lidah buaya

ari tu kan aku ade ckp psl polok lidah buaye yg bole melebatkan kening *melentik kan rambut..masih kah anda ingat..meha ku nk cite lagi satu kehebatan lidah buaya..
tangan mak aritu luke...tp aku x la letak teros lidah buaya tu kat mak...sbb time tu nk gi makan..pas tu aku letak je la minyak gamat...mule2 tu biase je..pas tu mak ckp yg tangan die sakit..sbb mcm bengkak sikit..pas tu luke tu mcm panjang la jgk kan..pas tu baru la aku terpikir nk letak lidah buaye sbb aku ade terbace yg lendir lidah buaye tu anti-bektria..pas tu aku saje je la testing2...nk letak...pas tu dalam 15 minit..aku tgk tgn mak mcm dh ok sikit..x tau la tu aku pny psaikologi ke hape..tp btlo la...mak pny tgn pny luke tu mcm dh kecik sikit....hebat kan..jd jika tangan anda terluke..sile gune kan lidah buaya ini utk..merawat nye...hahha..mcm nk promot ape je..haha tp lidah buaye ne utk luke luaran je la...luke dalaman spr luke hati..x dpt nk jamin..haha

No comments:

Post a Comment