Monday 21 November 2011

saya bangga menjadi rakyat MALAYSIA!!wooooo!!

3 sorakkan utk negara kite..hip hip horey..hip hip horey.hip hip horey!!caya la semlam aku tgk bola bedebar2...dh mcm aku pulak yg main..semalam sengit btol la...lame je dorg main...semangat je tgk bola semalam,aku siap ikat bendera kat leher gitu..mmg la kene semangat..malaysia lwn indon kot..cube klu malaysia lwn dgn negare lain..mst aku mcm x kesah je..dlm..bnyk2 pemain indon yg main tu kan..aku plg menyampah dgn   si bonai dgn okto tu..ee,,tapape betol..yg okto tu aku x phm btol..nape die suke msk dlm tmpt goal tu pastu goyang2 jaring..pelik btol..die jampi kot..hahah..poyo!!yg saat yg paling mendebarkan time..yg time utk last gol tu..kan badrol yg ambik..ee..seram u...!!bile dh tau gol sorak mcm ape je kitorg..sakit tekak akak!!tp x pe demi malaysia..aku sanggup..hak3..penjaga gol indon muke die sedih kan..mcm x bersemangat je aku tgk..mcm mengantok pn ade jgk..haha..tp kesian die..mst rmi org mrah die..sbb x dpt nk tahan bola yg badrol sepak tu..haha..tetibe rase nk nyanyi lagu negara ku~~

No comments:

Post a Comment