Saturday 19 November 2011

tamat sudah!

ok,sekola utk tahon ne udah abis de~~i like..next year aku naik tingkatan 5..yehakkk..!!jumaat ari tu aku n de geng..main ambik2 gamba sbg kenangan sbb next year x tentu lg kitorang same kelas..sbb taon dpn dorg nk rombak balik..seram..aku x nk turun kelas..mintak2 aku stay kat kelas ceria..yela tu kelas first ko utk aliran seni..aku x nk turun kelas mals aku nk same kelas dgn or2 yg curi makanan aku..kitorang main ambik2 gamba..pas tu bye3 dengan cikgu..oo..taon ne aku x bawak camera sbb aku mls la..lg pn camere tu pn mcm dh rosak sikit..mls la..so kitorang main ambik gamba dengan phone ainin..aku x tau la bile die nk msk kat fb..x saba aku nk tgk..em,oh sekarang ne aku tgh tgk bola sambil menaip hak3..malaysia vs myanmar..go malaysia go!! ok sekarang misi aku sepanjang cuti skola ne adelah..cari tempat tusyen.aku nk tusyen subjek2 tertentu je la.tp aku x nk tusyen kat bintang boring btol..aku nk tusyen subjek sejarah,math,bi,sains..ne je kot subjek aku nk tusyen..yang lain tu aku bole belaja sendiri kot..ramai yang ajak tusyen kat martin..aku mls la martin dh la mahal pas tu belaja ramai2..sah2 la aku x belaja...wat rugi je ntk..bintang pn aku x nk la...ne pn aku berkemungkinan x belaja..bole x aku panggil cikgu  dtg umah..ajar kat umah mcm ank2 cikcu..ntk aku ajak la kwn dtg umah belaja bersame2..best sikt..pas tu yang duit 100 yg kerajaan bg tu aku nk beli buku rujukan la...aku nk beli yang die termasok f4 n f5 sekali senang sikit..klu mcm tu nk buat rujukan..pas tu taon dpn aku mst kene menggunekan masa aku dgn sebaik nye sbb aku yakin taon dpn mst aku busy gile yela..folio seni kene siapkan..pas tu mk cari bahan2 lg..oh seram nye ok la nk layan bola..da~~


No comments:

Post a Comment