Monday 14 November 2011

sile bace

aku ade la denga ceramah...pas tu dalam ceramah tu ade orang tanye ape yang menyebab kan seorang lelaki tu menjadi dayus..pas tu ustaz tu ade jawap ,pastu antare jawapan yang die kasi ...die jawap seorang bapa yang membiarkan anak perempuannye di jemput dirumah oleh lelaki yang bukan mahramnye.....walaupn lelaki tu ambik naik kerete atau naik moto atau jalan kaki..bile aku pikirkan balik bende tu ade je jadi kat family aku..pas tu ustaz tu cakap kalau jadi lelaki dayus natik akan mendapat azab di akhirat kelak..aku pn seram jugak la..aku ne pn bukan la baik sangat pn,tapi aku kesian la kat ayah sbb die kan akan menanggong dose..aku nk je tego kakak eden yang sikit2 kelua di jemput oleh kwn laki dorang,tp aku x berani la..mmg la dorang x marah tapi nantik ape pulak dorang kate,mungkin dengan care kau tulis kat blog ne akan di bace oleh dorang..atau orang lain..sekian ini adalah slot muhasabah diri yang di sampai kan oleh saye..lalala~~*sambil garu2 bontot*

No comments:

Post a Comment